woensdag 19 januari 2011

Mijn allereerste

In mijn kenissen- en vriendenkring is het een ware babyboom. Zo beviel mijn collega twee weken geleden van haar eerste kindje. Ik maakte voor haar een kraamcadeautje bestaande uit een speenkoordhouder, een mutsje, een nopjessjaal, een paar warme boots en tot slot een Jefke (het konijntje, genaamd naar mijn neefje).



boots
Jefke

Muts/hat
Speenkoord/pacifier leash

Lots of friends are having kids nowadays. For a colleague I made some little presents for the birth of her first child: a hat, a pacifier leash, a scarf with bubbles, booties and a Jefke (rabbit named after my nephew). Pin It Now!

1 opmerking:

  1. Hoi!

    Ik had al een keertje snel een kijkje genomen op je site maar vandaag had ik er even wat meer de tijd voor. En zo kom ik zomaar al die leuke spulletjes tegen die jij hebt gemaakt voor Diede! De muts en sjaal liggen inmiddels in de kast maar het spenenkoord is nog in gebruik en Jefke ligt in de box! Van de slofjes kreeg Diede helaas schrale voetjes! Maar hij heeft er al veel plezier van gehad!
    Ik ben wel jaloers hoor! Ik wou dat ik dat allemaal kon maken (en ook kon volhouden!!). Ik heb een keer een blauwe maandag gehaakt maar na 2 dagen lag alles alweer in een hoek stof te verzamelen..... Maar goed, een mand met bollen bol ziet er wel gezellig uit, dus nu staat 'ie er voor de sier haha!

    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen