woensdag 9 februari 2011

Klaar deel 1

Enkele dagen geleden had ik een blogje over lopende projecten. Ik kan met trots melden dat een van de projecten ondertussen is afgerond. Zie hier een poppendeken voor een oud poppenbedje dat bij mijn moeder rondslingert. Zij gaat nieuwe lakens en matrasje er voor maken en ik de pop en het popendekentje. De steek die ik gebruikt heb is van Karin aan de Haak. Zij noemt het de Larksfootstitch Ik vond het een superfijne steek, ga er zekers nog een keertje een echte babydeken mee haken.
Als het geheel af is, zal ik ook daarvan foto's plaatsen.

A few days ago I told you about some of my ongoing projects. I can announce that I finished one of the projects. It's a blanket for a dolls bed. I used the larksfootstitch that I found on the blog Karin aan de Haak. It was fun doing it, and I think I'm going to make a baby blanket with it someday. Pin It Now!

1 opmerking:

  1. Hoi! Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Wat leuk dat je de muizen ook als uitdeelkadootje gaat maken. Super! Zet je ze ook op je blog? Geef me dan even een seintje, dan kan ik op mijn blog misschien even een linkje plaatsen naar jouw blog.
    Groetjes, Annemarie
    www.annemariesbreiblog.blogspot.com
    www.annemariesbreiblog.etsy.com

    BeantwoordenVerwijderen