vrijdag 1 april 2011

Knitting and crochet blog week: day 4

Het thema van de dag is wat er gebeurd met de dingen die je maakt. Ik maak tegenwoordig heel veel dingen voor kleine kinderen en baby's. Ik vind het altijd leuk om mailtjes of reactie van de mama's of papa's of grootouders te krijgen over mijn spullen. Zoals Jessy voor haar kleindochter maakte ik een uiltje met een muziekdoosje erin, omdat op het geboortekaartje enkele uiltjes stonden. Uiteindelijk is het uiltje terecht gekomen boven het wiegje van Elena in het Belgische Leuven. Daar ben ik erg trots op!

The topic of the day is where do your things you make and up. I make lots of things this days for children and baby's. I love it when parents or grandparents let my know what they think about the stuff I made for their children. A while ago I made a owl with music box inside for the grandchild of Jessy. It ended up in Leuven (Belgium) above her cradle. I'm so proud that it ended up there.


Greetings, Izzy Pin It Now!

1 opmerking: