zaterdag 30 april 2011

Patchwork

Mijn bomma maakte vroeger voor mij vaak truien van overschotjes wol. Dat gaf mij het idee om met het patroon van Vicarno's mama een eigen versie van het debardeurke te maken voor mijn neefje Jef Ik moest hem een beetje aanpassen omdat het garen niet zo dik was en Jef is nog niet zo groot. Ik gebruikte drie kleuren: donkerblauw, groen, en een soort grijsgroen. Ik heb ook niet alleen een lange vaste gebruikt maar een afwisseling tussen lange vasten en stokjes. Het is een mooie combinatie geworden en nu maar hopen dat het past.


My grandmother made for me as a child a patchwork sweater, with all kinds of leftover yarn. That gave my the idea to make a kind of spencer for my little nephew with the pattern from Vicarno's mama. I had to change some things because Jef isn't as big yet. I used dark blue, green and blue grey yarn. It's a beautiful combination. I hope it fits.









Greetings, Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten