zaterdag 25 juni 2011

Knitted dress

Mijn bomma is heel haar leven een  fervente breister geweest. Ze maakt altijd de mooiste dingen. Een van de laatste boekjes die ze kocht was een boekje van Phildar met daarin allerlei patronen voor babykleertjes. Ik heb mij er eens aangewaagd en ik moet zeggen. Het viel mee! Heb hier en daar wat moeten smokkelen en een wat informatie moeten opzoeken, maar het resultaat mag er wezen.

My grandmother knitted her whole life. She made the most wonderfull things. One of the last books she bought was a book from Phildar with a bunch of patterns for baby clothing. I tried one of the patterns for a little dress.

Greetings, Izzy Pin It Now!

1 opmerking:

  1. O, wat leuk geworden... En al doende leert men toch! Ik vind dat je heel tevreden kunt zijn over je werk.. En nu nog een lief meisje die het jurkje aan trekt..

    Groetjes en fijn weekend, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen