maandag 25 juli 2011

Recycling

Oude lakens en gordijnen moesten eraan geloven voor mijn nieuwste creatie. Ik scheurde ze in lange stroken en maakte die aan mekaar en haken maar. Rond en rond, tot ik de geschikte grootte had. Tot slot heb ik de overtollige stukjes weggeknipt. Klaar. Een heel speciaal tapijt.
Let wel op het geeft enorm veel pluis en troep. Hou de stofzuiger maar in de beurt.


Old sheets and curtains were not save for my newest creation. I ripped them in long strokes and crochet them together. Round and round untill the size was right. In the end I cut off the excess parts. Done. One very special rug
Be aware off the mess it makes. Keep the vacuum cleaner close by.

Love, Tante Izzy Pin It Now!

1 opmerking:

  1. Leuk idee! Ik ben in het huis van mij grootouders gaan wonen. Hierdoor heb ik een zolder vol gordijnen, tapijtjes, spreien, ... vol met allemaal vintage stofjes die toch niet zo heel erg mooi zijn :-/ Maar ik wist altijd dat ik er ooit wel wat mee zou doen, en dit is een leuk idee. Ik heb van de week een poef gehaakt met Zpaghetti, maar voor zo een project kunnen stofstroken prima dienen!

    BeantwoordenVerwijderen