dinsdag 18 oktober 2011

Green elephants


Groene olifanten overal. Nee, ik ben niet aan de drank of drugs. Ik maakte gewoon wat olifantenknuffels van wat overschotjes. Ik maakte er twee grote olifanten en een kleintje. Eentje voor het neefje en eentje voor mijn dochter. Ik heb nog een klein olifantje over, die gaat als cadeautje naar een van de vele baby’s die op komst zijn. Ik ga binnenkort ook het patroontje van deze olifant hier publiceren.  

Green Elephants everywhere. No, I’m not on any drug I’m just made softies out of a leftover green fabric. I made two big ones and a smaller one. I gave one to my nephew and one to my daughter. They love it. I still have a small one left. I think it’s going to be a present for on of the upcoming babies. I will also post the pattern here shortly.




Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten