zondag 18 december 2011

X-mas preperations III

Ben dit weekend nog druk bezig geweest met allerlei kerstversiering. Zo heb ik op een van de ramen een kerstboom getapt. Ik vond de tape, in de aanbieding, bij de Wibra. Met die prijsjes kun je al eens wat proberen. Het is aardig gelukt de kerstboom met kleine kerstballetjes.

De andere creatie van het weekend was een kerstkrans. Een aantal weken geleden kreeg ik van een vriendin van mijn moeder een Belgische Libelle creatief cadeau. Ze was zelf helemaal weg van een kerstkrans met pomponnen. Ik heb vorige week elke avond een of twee pomponnen gemaakt. Echt een vervelend klusje, doe ik niet snel weer. Gisteren heb ik de pomponnen aan de strokrans gemaakt en de rest van de krans omwonden met garen. Heb nog geen tijd gehad om met al de krans op te hangen met al die regen en winterse buien. Morgen nog eens proberen.

This weekend I worked on the X-mas decorations. I made a X-mas tree with tape on one of the windows. I found some tape on sale in a discount shop. It was so cheap that I could try some things. This tree with some little X-mas balls looks very nice on the window.

An other creation is a X-mas wreath. A few weeks ago I could a magazine from a friend of my mothers. She loved the X-mas wreath with all the pompoms in it. Last week I spend every evening making one or two pompoms. I'm not a big fan of making pompoms.
Yesterday I attached the pompoms to  the wreath and wrapped the yarn all around the rest of the wreath. I didn't had a chance to hang it on the door, because of the rain. Next try tomorrow.


Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten