zondag 22 januari 2012

I'm giving away: give away

Afgelopen week werd TanteIzzy 1 jaar. Tijd om te trakteren. Kasten doorzocht (moest toch opruimen want de koningin komt morgen ;-)). Ik heb twee pakketten in de aanbieding. In het bollenpakket bestaat uit verschillende soorten wol pastelgeel, donkergrijs en een soort mix beige/grijs... (zie foto's) en het andere pakketje bevat enkele Ariadnes uit de jaren tachtig een boek sokken brei je zo! (heb ik dubbel gekregen). Als je één van de pakketjes wil winnen laat dan een berichtje achter onder dit berichtje en laat daarin weten welk pakketje je wil winnen . Als je volger wordt (of bent) van mijn blog dan krijg je een extra lotje. Op 1 februari zal een onschuldige bijna vierjarige de trekking verrichten.

Last week I celebrated the birthday of TanteIzzy. I promised a give-away. I looked throw my closet (I had to clean up because the queen is coming tomorrow). I made two packets. Packet one are different kinds of yarn (look at the picture) and the second package are some Ariadnes and the book Sokken brei je zo (sorry all in Dutch) If you would like to win one of them. Leave a comment  behind and let me know witch package you want to win. If you are or become a follower of my blog you get an extra change. On February 1st a little innocent girl of almost four wil to the honnours.

Good Luck!
Tante Izzy

Pin It Now!

3 opmerkingen:

  1. Ik zou het bollen wol pakket wel zien zitten... Zie dat je gaat voor de andere dynamische lay out! Wel tof!
    Zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee. Mijn Voorkeur gaat uit naar pakket 2. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de valreep hoop ik nog mee te kunnen doen ? ! ik kies .. hmmm .. de garen als ik kans maak om te winnen natuurlijk. Grtjs Hellen

    BeantwoordenVerwijderen