woensdag 14 maart 2012

Smockdress

Ik vind smockjurkjes zo lief. Toen ik vorige week in een winkel een leuke smockjurk voor mijn dochter zag en  ook de bijhorende prijs ( ontichtelijk duur) was ik klaar voor een smockexperimentje. Op internet had ik al tijden geleden gelezen dat het heel erg makkelijk is om te smocken! Met een zekere sceptisch en met wat tuto's achter de hand lukte het me toch om deze jurk te maken voor dochterlief.

De tuto's van deze dames hielpen me erg op weg:
- meisjesmama
- pretty Ditty
- maandagdaandag

I love a smock dress. Last weekend I saw a lovely smockdress in a children's clothing shop and the price was also very nice ( very high). This gave me that little push to try one of my own. On the net I learned that shirring was very easy. With a lot of doubt and tons of tuto's I made this dres for my daughter.

This tuto's were very handy:
- meisjesmama (Dutch)
- pretty Ditty
- maandagdaandag (Dutch)

Love, Tante Izzy Pin It Now!

1 opmerking:

  1. Mooi gedaan! En met de mooie lentetemperaturen die ze voor de komende dagen voorspellen en een t-shirtje eronder is het al perfect bruikbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen