woensdag 11 april 2012

Dress from ottobre

Vorige week legde ik de laatste hand aan het jurkje voor mijn dochter. Het is echt een plaatje geworden. Dochterlief kreeg dan ook veel complimentjes tijdens de Paasdagen.
Ik heb een hoop geleerd bij het maken van dit jurkje. Ik heb zelfs voor de eerste keer een blinde rits gemaakt. Dank je Anita voor de professionele en gezellige les. Ik kijk uit naar mijn volgende project, een broek voor de dochter (hoop ik).

Last week I made the final touches on the dress for my daughter. It turned out wonderfull. My daughter got lots of compliments turning Easter weekend.
I learned a lot by making this dress. I even put in a zipper. Thx Anita for the fantastic and professional lessons. I look forward to the next project, pants I hope.

Love, Tante Izzy Pin It Now!

1 opmerking: