zondag 17 juni 2012

Sunshine Award

De afgelopen week kreeg ik van Tante Titi en van Anka de sunshine Award. Dames dank je wel voor de eer. 
Bij deze award horen een aantal vragen en je moet zelf 10 blogs nomineren. Helaas zijn al mijn favoriete blogs al genomineerd dus die eer laat ik aan me voorbij gaan. Dus op naar de vragen en antwoorden:

1.Wat is je favoriete dier? 
Pinguin. Of zoals dochterlief Pingping zoals dochterlief dat vroeger noemde.
2.Wat is je favoriete getal? 
Alles behalve 13. 
 
 
3. Wat is je favoriete non-alcoholische drank? 
Appelsap met prik die ze in Oostenrijk verkopen.

4.Facebook of twitter?
Facebook!

5.Wat is je passie? 
Ik heb een hoop passies (fotografie, lezen, schrijven, websites maken, bloggen, haken, naaien...) spijtig dat er zo weinig uren in een dag zijn.

6.Krijgen of geven?
Geven.

7.Wat is je favoriete patroon?
Mijn favoriete patroon is een haakpatroon voor het maken van schoentjes voor baby's.

8.Wat is je favoriete dag van de week? 
Maandag, lekker start van nieuwe week.

9.Wat is je favoriete bloem?
Ik heb er een aantal: irissen, gladiolen en tulpen.

10.Wat is je favoriete land?
Belgiƫ en Nederland

Love, Tante Izzy
Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten