zaterdag 15 september 2012

KreaDoe blogwedstrijd versus Pinterest

Waarom niet? Ik doe mee! Aan de blogwedstrijd van KreaDoe. Wie wil er nou niet een dagje livebloggen en gratis kaartjes voor zo'n evenement winnen. Ikke anders wel.

De trouwe lezers van mijn blog weten dat ik een fervente aanhanger ben van Pinterest. Heerlijk om zo te surfen langs al die ideeën, van al die gepassioneerde en creatieve mensen. Ik moet mezelf af en toe een beetje inhouden, want anders zou ik echt avonden en avonden niets anders doen dan surfen op Pinterest, met boze partner en muisarm tot gevolg

Toen ik las over KreaDoe (vorige jaar kon ik helaas niet) moest ik gelijk aan Pinterest denken. Nu zul je denken: "ja hoor, daar heb je weer zo'n een Pinterestverslaafde". Maar denk hier eens over na! Het is een plek (=Pinterest) waar je heerlijk kan neuzen en struinen (=surfen) langs allerlei doe-het-zelf dingen en je bepaalt zelf wat je onthoudt/koopt/meeneemt (= pinnen). Het grote voordeel is dat het live is in Nederland en ook nog in mijn achtertuin!


Kortom dames en (enkele) heren, allen daar heen van 31 t/m 4 november in Utrecht. Ik ga, jij ook?

Oh ja, voor diegene die mij zoeken op Pinterest. Hier vind je al mijn moodbords. en hier die van Kreadoe

Love,
Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten