woensdag 6 maart 2013

Een Berreke Beer voor Berre

Voor zijn broertje maakte ik een Jefke, tijd om dus een eigen creatie te maken voor Berre. Het werd een beertje, om lekker aan te slabbelen. Het patroon is erg simpel en zal ik van de week hier posten. Het is een ideaal cadeautje voor een pasgeboren baby.

For his brother I made a Jefke, so it was time to make a own creation for Berre. I choose for a bear. The pattern is very simple and I will post it here this week. It is such a great present for a newborn baby.

Love, Tante Izzy Pin It Now!

3 opmerkingen:

  1. Oh wat is tie leuk, lijkt me ook enig voor een klein portemonneetje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk en lief ;-)
    Ik zal het maandag extra in de kijker zetten op mijn blog ikblogjijblogt ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen