woensdag 29 mei 2013

Love Robot


Een tijd geleden kocht ik een patroon van een
Amigurumi Romantic Robot via de Etsy shop van BubblegumBelles. Ik had het robotje toen al een tijdje gepind op mijn Pinterest bord voor gehaakte knuffels. Het liet me maar niet los dus heb ik het patroontje maar gekocht. Het resultaat is zo vreselijk schattig. Ik ben trots op mijn amigurumi van mei.


A while ago I boutht a pattern for the amigurumi romantic Robot from the Etsy Shop of BubblegumBelles. I had it already pinned on my Pinterest board crochet toys. It kept my thinking and finally I just bought the pattern. The result is so cute. I'm extreemly proud of the amigurumi of May.

Love, Tante Izzy



Pin It Now!

5 opmerkingen:

  1. Zo lief! (die staat ook bij mij op Pinterest)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor een robotje ziet hij er inderdaad schattig uit en dat valt voor een robotje niet mee denk ik zo,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik smelt ook altijd als ik een robotje zie. Deze is erg leuk geworden. Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen