zondag 1 juni 2014

Hup Holland Hup


Ik zit een beetje in een tweestrijd. Zowel BelgiĆ« als Nederland doen mee aan het WK in BraziliĆ« . Voor wie zal ik supporteren? Als het moet afhangen van de mogelijkheid om gehaakte gadget te haken, wint Nederland ;-)  Misschien dat de Belgen onder ons mij nog op andere gedachten kunnen brengen?

Ik haakte in ieder geval deze mooi slinger naar het voorbeeld van het patroon van Wolplein voor een vriendin van me. Mocht het niet duidelijk zijn, zij sponsort uiteraard voor Nederland.

I'm having a bite of a dilemma. Belgium as well as Holland are entering the WK in Brazil. Who shall I cheer for? If it will depend on the number of items I can crochet, Hollands wins! But perhaps my Belgium friends can change my mind?

I already crocheted this garland with the pattern I found on Wolplein for my friend. She cheers for Holland. If you had any doubts.

Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten