maandag 22 september 2014

Herbie - De VW kever

In mijn jonge jaren was ik helemaal verkikkerd op de films met in de hoofdrol de VW kever Herbie. Ik was aan de buis gekluisterd als ze op tv waren en heb ze dan ook meerdere keren gezien.

Toen Miss Wings vroeg om een VW kever kussen te maken van slightly sheepish, was ik gelijk enthousiast. Het heeft uiteindelijk wel voeten in de aarde gehad (ongeveer vijf keer opnieuw beginnen), maar het resultaat is wel mooi.




When I was a younger Izzy, I loved the films with Beetle Herbie in lead. I watched all the films several times on tv.

When Miss Wings asked me to make a Beetle cushion from the pattern of Slighty sheepisch, I was immediately enthousiastic. I took some perseverance but the result is stunning.

Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten