vrijdag 2 januari 2015

Nieuwjaarsresolutie

Het nieuwe jaar is een dag oud! Iedereen heeft weer de nodige goede voornemens. Natuurlijk ik ook, zeker voor het blog. Mijn doelstellingen voor dit jaar:
- het maken van een creatieve desktop passend bij de tijd van het jaar (Project 2015)
- Elke week meedoen aan een linkparty
- Mijn blogje nog eens onder handen nemen

Wie weet vind ik gedurende het jaar nog wel wat, maar hier ga ik het voorlopig mee doen.

Ik begin dit jaar alvast goed met een desktop die je gratis kan downloaden.

1024x768

The new year is only a day old. So everybody has still some NY resolutions. Me too, especially for this blog. My goals for this year:
- making a creative desktop every month (Project 2015)
- linking in a link party every week
- some ajustments to my blog.

Who know maybe I think of some more goals, but this is it for now.

I starting the year good, with the first desktop.
1366x768

This
Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten