vrijdag 22 april 2011

Home sweet home

Bij mij in de buurt is er een heel erg grote baby- en kinderwinkel.  Ze hebben van die super leuk spulletje. Allemaal zo mooi en origineel, maar helaas is de prijs voor mij nogal aan de hoge kant. Vaak doe ik er wel heel leuke ideeen op die ik dan vertaal tot een eigen ontwerp. Dit huis/spaarpot is zo'n voorbeeld

Rond een glazen pot heb ik een huisje gehaakt met separaat dakjes dat eraf kan, zodat je geld in de spaarpot kan stoppen.


In my neighbourhood there is a big children’s store with lots of funny and nice things for babies and children. The only downside prices are very high. But nevertheless every once in a while I go to the shop for some inspiration. An example is this little house/money box . I made a house around a glass jar. The roof can come off so that you can put some money in it.




Greetings, Izzy Pin It Now!

5 opmerkingen: