zaterdag 23 april 2011

Op z'n paasbest deel 2 & 3

Enkele dagen geleden maakte ik een rokje voor de Pasen. Er miste alleen wat, een truitje, een cardigan of zoiets maar ik vond niet echt wat ik zocht. Het lampje ging branden toen ik ik de kast van mijn dochter ging uitruimen om de winterkleren te ruilen voor de zomerkleren. Ik kwam een spierwit T-shirt tegen. Die heb ik die avond versierd met wat geborduurde bloemen. De avond erna nog een haarband gemaakt. Ze zal er helemaal super uitzien bij de Pasen.

Some days ago I made a skirt for my daughter for the Easter. I wanted to make something else a cardigan, sweater or something else but I didn't know what. I got an idea when I cleaned out the closet of my daughter. I found a short sleeve white T-shirt. I embroidered some flowers on the shirt. And the next evening I also made a headband. I think she will look gorgeous at Easter.

Greetings, Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten