donderdag 7 april 2011

Keeping up with the eggs

In de winkels vind je de laatste weken alweer volop paasdecoraties. Allerlei kuikentjes, eiverwarmers, eitjes en ga zo maar door. Bij mij ging het hierdoor ook een beetje kriebelen om wat eierwarmers te maken. Ik heb wat verschillende soorten gemaakt van allerlei restjes wol die ik nog had liggen. Zo maakte ik voor kinderen deze konijn en kuiken met het patroon van Lionbrand. Daarnaast maakte ik volgens een eigen ontwerp twee eenvoudige eierwarmers. Ik ga het patroontje voor de eigen eierwarmers nog uitwerken zo kan je zelf ook je paastafel opleuken.


The last few weeks you can find lots of Easter decoration. Lots of duck, eggs, chickens... and so on. This gave me the inspiration the make this egg warmers. I used all kinds of leftover yarn. For the children I made this rabit and duck with the patterns of Lionbrand,. Besides that I made an own creation for a simple eggwarmer. I'm going to make a free pattern for this egg warmers, so you can make them for your own Easter breakfast.



Greetings, Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten