dinsdag 5 april 2011

Testing, testing, testing

Afgelopen week heb ik het nieuwste patroon van Vicarno's mama uitgeprobeerd. Het patroon lijkt op haar vorige sjaal, maar ik vind het waaierpatroon van deze leuker. Ik heb deze gemaakt in een dikkere wol dan de vorige sjaal en ook in twee kleuren, maar dat kwam omdat ik geen grijs meer had. Is wel mooi geworden, zo twee kleuren.
Mijn dochter is vandaag thuis, dus zij heeft de sjaal voor mij geshowt. De sjaal is niet voor haar, maar een cadeautje voor een vriendin van me.
Last week I tried a new pattern of Vicarno's mama. A great part of the scarf is the same as the one I tried a few weeks ago. But the edges are different. I made the scarf with a tick yarn from the Zeeman in two colours, because I didn't had enough gray. My daughter is home today, so she is the model of the day. The scarf isn't for her but for a friend.

Greetings, Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten