zaterdag 28 januari 2012

Bubbels everywhere in piece number four

Bubbels en bobbels in het vierde lapje. Nee, ik heb niet zitten knoeien, maar het zijn doelbewuste bobbels mooi op een rijtje. Echt een leuke steek, maar het vreet wel garen en je moet ook goed blijven tellen.
Ik heb er ook een teltekening bij gedaan voor de liefhebber. Ik ben geen echte tekenaar, dus als het niet duidelijk is, mail me dan ff.

Bubbles in piece number four. No, I didn't messed up, but made them deliberately. It's a fun stitch, but eats up your yarn and you have to keep counting.

I put a little pattern for any one who wants to give it a try. Questions? Just e-mail.

Love, Tante Izzy Pin It Now!

1 opmerking:

  1. Hallo,

    zoekende naar een project voor mijn zoon's nieuwe kinderkamer kwam ik dit geweldige haakpatroon tegen op uw website.
    Ik ben slechts een beginner, maar leer snel :-). Wat ik echter nog moeilijk in te schatten vind, is hoeveel bollen garen ik hier ongeveer voor nodig zou hebben. Ik ben van plan er een deken mee te gaan haken voor mijn zoon zijn bed, welke 200cm bij 80cm is. De deken wil ik aan beide kanten zeker 20cm over laten hangen, dus dan zou het 200cm bij 120cm worden.
    Als u mee zou willen denken over de hoeveelheid garen die hiervoor nodig is, dat zou ik zeer waarderen!

    Hartelijke groet,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen