woensdag 25 januari 2012

Sweater in rainbowcolour

Ik begon al voor de geboorte van Sem aan een mooi truitje in leuke regenboogkleuren. Ik moest alleen nog een anderhalve mouw en toen was het garen op. Nergens meer te vinden. Gelukkig was de eigenaar van het Spinnewiel in Roden bereid om wat voor mij te bestellen. Met dit als resultaat. Het patroon voor de sweater komt uit een oude Knippie die ik vond in een kringloop voor een kwartje. Leuker kan het niet worden. 

I started long before he was born on a sweater in rainbowcolours for Sem. I just had to knit one and a half sleeve and than I hadn't had any yarn left. Worst was that I couldn't find it anywhere. Luckely the owner of the Spinnewiel in Roden could order some for me. This is the endresult. The pattern is form an old Knippie that I picked up for 25 eurocent in the driftstore.

Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten