vrijdag 23 juni 2017

CardigansTriplets



Blote armen in Nederland op een trouwerij in April is natuurlijk wel een enorme gok. Ik breide daarom voor mij en de bruidsmeisjes bij elkaar passende vestjes voor over de jurken.

Het eerste idee was om twee dezelfde voor de bruidsmeisjes te breien en een witte voor mij. Maar de witte wol die ik gekozen had bleek meer een soort wit/geel te zijn, wat totaal niet machte bij de jurk. Dus daarom maar allemaal dezelfde kleur. Ik ben best een beetje trots op de vestje. Ik denk dat ik eigenlijk geen drie maar wel zes vestjes heb gebreid, omdat ik ze toch een paar keer heb uitgehaald heb. Tja, voor je grote dag ben je natuurlijk een beetje kritisch.


Bar arm for a wedding in Holland in April, is a bit of a gamble. That is why I knitted three matching vest for myself and my bridemaids.

The first idea was to knit a vest for me in a white colour from the same kind of yarn. But when I started to knit with the yarn it turned out to be more of a yellow white. This didn't really matched with my dress.



Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten