woensdag 10 januari 2018

I love Stephen West

Het heeft mij zowat drie maanden gekost om deze Glacier helemaal af te maken. Dat komt ervan als je niet genoeg wol hebt. Oh ja, en een paar keer uithalen door een fout die ik pas rijen later zag, helpt ook aardig mee.
Het eindresultaat is wel geweldig. Dank je wel Kata voor de instructies om de sjaal op te spannen. De sjaal ruikt nu heerlijk naar conditioner en ziet er geweldig strak uit.

Patroon: Stephen West Glacier Sweep.
Garen: Birthday present

I took me 3 months to finish the Glacier Sweep. That happens if you don't have enough yarn. And offcourse pulling out several rows due to the discovery of an error some rows down, doesn't help.

The result is marvellous. Thx Kata for the instructions on how to strech out the scarf. The scarfs has the lovelly odeur of my conditioner and looks very tight.



Love, Tante Izzy Pin It Now!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig! Zowel de kleur als het patroon! Knap gedaan hoor, ik wou dat ik zo mooi kon breien...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sigrid, gewoon een kwestie van doen! En veel oefenen.

      Verwijderen