vrijdag 3 augustus 2018

Tilly and the buttons






Afgelopen week waagde ik mij aan mijn eerste Tilly and the Buttons patroon. Mijn vriendin sprak er met zoveel lof over dat ik het gewoon eens moest proberen. Ze hadden bovendien een nieuw patroon en dan ook nog een blouse/jurk model dus daar ging ik.

Ik koos voor een hele mooie satijnachtige stof gekocht  bij Tricot and More. Prachtige stof maar geen aanrader om mee te werken als je een patroon wilt testen. Het glibberde alle kanten op. Het patroon en de bijhorende handleiding was geweldig. Super duidelijk. Deze keer naaide ik de blouse versie, maar ik weet zeker dat er binnenkort ook een jurkje aankomt.

Patroon: Stevie van Tilly and the buttons
Stof: gekocht bij Tricot and More


This week I tested me very first Tilly and the Buttons pattern. My friend was so full of the patterns of this designer that I just had to try it. They also had a sale and a new pattern of a blouse/dress. So the time was right to give it a try.

I chose a beautifull satin like fabric from Tricot and More. The fabric is just lovelly but it is not a really good idea to test a new pattern with. The fabric is so slibbery to work with. The pattern of the Stevie was great and the tutorial was amazing. This time I made the blouse, but I know for sure I'm making the dress very soon.

Pattern: Stevie van Tilly and the buttons
Fabric: Bought at Tricot and More

Love, Tante Izzy Pin It Now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten